Credo

Bona, baby sitter, nanny, tu poti sa-i spui cum vrei!
Noi, echipa Mary Poppins Family stim doar cat este de greu sa alegi o bona pentru copilul tau.
Ceea ce noi iti garantam este ca iti punem la dispozitie cea mai buna baza de date cu bone din Bucuresti si Ilfov.
Sute de bone pe care noi le-am triat la rece, le-am privit cu ochi de profesionist.

Experienta de peste 14 ani in domeniul recrutarii de personal pentru activitati casnice!


selectiebebe300x300

Procedura de selectie

Agentia are rolul de a intermedia relatia dintre parinti si bona. Procesul de intermediere presupune analiza cerintelor parintilor, gasirea celor mai potrivite persoane, organizarea intalnirii intre bona si parinti, consilierea cu privire la cea mai buna alegere.
Echipa Mary Poppins Family iti ofera o procedura simpla si rapida de a gasi bona potrivita, fiind necesara parcurgerea a doar trei pasi:

formbebe300x300

1. Familia va furniza Agentiei prin formularul de cerere date referitoare la:

•    varsta si personalitatea copilului
•    detaliile legate de programul de lucru al bonei
•    calitatile pe care bona ar trebui sa le intruneasca
•    salariul cu care familia ar dori sa remunereze bona

2. Agentia Mary Poppins Family va realiza o selectie cu candidatele al caror profil se incadreaza in cerintele familiei.

Selectia se realizeaza dupa urmatoarele criterii: experienta, abilitati, recomandari, profil psihologic si alte criterii specificate de familie.

In vederea interviului, se intocmeste un dosar al fiecarei candidate identificate in baza de date, in conformitate cu criteriile furnizate de parinti.

3. Interviul final cu candidatele alese si consilierea partilor. Selectia viitoarei bone.

Dupa ce bona este selectata, familia va primi un dosar ce va contine  documentele furnizate de bona, referitoare la: starea sa de sanatate, situatia juridica, personalitate, experienta profesionala, abilitati, recomandari, etc.

Dupa angajare, Agentia Mary Poppins Family isi asuma responsabilitatea de a verifica, la cererea parintilor, pe toata perioada de valabilitate a pachetului de servicii achizitionat, evolutia relatiei dintre familie si bona. Astfel, Agentia poate face vizite “surpriza” pentru a constata direct modul in care bona isi indeplineste atributiile.