Credo

E dificil sa cauti servicii de ingrijire batrani, mai ales cand persoana careia i se adreseaza este chiar unul din parintii tai.
Echipa Mary Poppins Family a inteles, in indelungata sa experienta in recrutarea de personal specializat in ingrijire batrani, cat de important este sa gasim persoana potrivita pentru cei dragi tie.
Conteaza pe profesionalismul nostru atunci cand cauti personal pentru ingrijire batrani la domiciliu in Bucuresti si localitatile invecinate din Ilfov.

Experienta de peste 14 ani in domeniul recrutarii de personal pentru activitati casnice!


selectiebebe300x300

Procedura de selectie

Echipa Mary Poppins Family iti ofera o procedura simpla si rapida de selectie a persoanlului pentru ingrijire batrani, fiind necesara parcurgerea a doar trei pasi:

Elderly-People

1. Familia va furniza Agentiei prin formularul de cerere date referitoare la:

• persoana varstnica, personalitatea, starea sa de sanatate

• detaliile legate de programul de lucru al persoanei pentru ingrijire batrani

• calitatile pe care aceasta ar trebui sa le intruneasca

• salariul cu care familia ar dori sa remunereze persoane pentru ingrijire batrani

2. Agentia Mary Poppins Family va realiza o selectie cu candidatele al caror profil se incadreaza in cerintele familiei.

Selectia se realizeaza dupa urmatoarele criterii: experienta, abilitati, recomandari, profil psihologic si alte criterii specificate de familie.

In vederea interviului, se intocmeste un dosar al fiecarei candidate identificate in baza de date, in conformitate cu criteriile furnizate.

3. Interviul final cu candidatii alesi si consilierea partilor. Selectia candidatului in vedera angajarii.

Dupa ce persoana pentru ingrijire batrani este selectata, familia va primi un dosar ce va contine documentele furnizate de aceasta, referitoare la: starea sa de sanatate, situatia juridica, personalitate, experienta profesionala, abilitati, recomandari, etc.

Dupa angajare, Agentia Mary Poppins Family isi asuma responsabilitatea de a verifica, la cererea familiei, pe toata perioada de valabilitate, evolutia relatiei dintre familie si persoana pentru ingrijire batrani. Astfel, Agentia poate face vizite “surpriza” pentru a constata direct modul in care aceasta isi indeplineste atributiile.