Experienta de peste 21 ani in domeniul recrutarii de personal pentru activitati casnice!
Procedura de selectie
1. Familia va furniza Agentiei, prin formularul de cerere, date referitoare la:
• imobil, localizarea si suprafata acestuia
• detaliile legate de programul de lucru al menajerei
• calitatile pe care menajera ar trebui sa le intruneasca
• salariul cu care familia ar dori sa remunereze menajera
2. Agentia Mary Poppins Family va realiza o selectie cu candidatele al caror profil se incadreaza in cerintele familiei.
Selectia se realizeaza dupa urmatoarele criterii: experienta, abilitati, recomandari, profil psihologic si alte criterii specificate de familie. In vederea interviului, se intocmeste un dosar al fiecarei candidate identificate in baza de date, in conformitate cu criteriile furnizate.
3. Interviul final cu candidatele alese si consilierea partilor. Selectia viitoarei menajere.
Dupa ce menajera este selectata, familia va primi un dosar ce va contine documentele furnizate de menajera, referitoare la: starea sa de sanatate, situatia juridica, personalitate, experienta profesionala, abilitati, recomandari, etc. Dupa angajare, Agentia Mary Poppins Family isi asuma responsabilitatea de a verifica, la cererea familiei, pe toata perioada de valabilitate a pachetului de servicii, evolutia relatiei dintre familie si menajera. Astfel, Agentia poate face vizite “surpriza” pentru a constata direct modul in care menajera isi indeplineste atributiile.